yang sudi menerima saya ^_^

Rabu, 9 Mei 2012

cont entry :NaiK itik deKat Tok Bali :)







::assalamualaikum::







gembira ker saya hari nie?? opkos dengan mendabik dadanya saya mengaku bahawasanya saya sangat gumbira ketika ini even kaki saya memang dah nak tercabot ! mengapakah? kerana jalan-jalan cari barang untuk majis perkahwinan kawan saya:D * nie buat anis rase nak toinkkk! toinkkkk!* hehehe..








sebenarnya saya sangat penat..mane tak nya.. dari pagi sampai ke petang berjalan ! tapi demi melangsaikan hutang tempoh hari kan.. katenya nak sambung entri Tekan Jer sini ! berkaitan hari keluarga saya :D padahal cerita tak banyak mane pown ! cuma gambor ajer belambok kauuu !*ayat kureng sopan disitu*






besau bebenor kerr itiknya anis oiii sampai ang naik depa tu?? harus lahh uollsss.! muat 4 orang lagi.. mane nak cekau menatang benda alah besau cegitu kan.kan kan.  haruslah ader di mana mana..kau jer yang baru jumpe anis oiiii ! ohhh erk? takpelah! buat muka tak bersalah disitu ^_^





jelas ker tak?
kompem tak..
yang nampak hanyalah kepala ajer..
*kredit tok tuan pic*



disebabkan hari yang begitu cerah dan memukau.(seperti gambar diatas)..memaksa saya terkena virus meroyan!! then selaju angin zuppppp!pepagi hari saya dah buat hal !abah! kak cik nak maen itik! nak maen itik!*bygkan ajer lah umo doploh prgai cenggini*abah cakap tak payah lah..emmmmm..mucung sepanjang itik muncul... T_Tsampai aty abah! bukannya sokmo mai sini.. *majuk*



hati tengah sedih nie :( tetiba abah muncul.. abah tanye nak main itik tak?*maunya tak kan* cepat cepat saya menjawab dengan mata yang dah berair *dah nangis sebenarnya* nok la abah ~ hamboiiii kauuu mek anihhh ! suke lerrr tewww..*mati kau tak suke* aperr lagi! green light dah dapat! operasi dimulakan.. before that ! kemain lagi pujuk along,my twin and ain untuk join saya maen benda alah tu..!yeayyyhhhh ^^





nie konpem anis sendiri yang snap..
tak menjadi sangat :(
yang penting saya dah dapat!! yeahhh!!
nak taw harga dia tak?

untuk yang 2 orang : RM 15 (sesuai tok kapel or hasben and wife)
untuk yang 4 orang : RM20 (amik yang nie :D )
time: 30 minutes only


anda rasa berbaloi 
untuk menikmati pemandangan ini??
saya rase berbaloi !
yerlah! dah duet abah kau!


cantik kan?
andai awak bersama saya 
saya nak naik "itik" nie dengan awak..
siapa?? 
kawan saya :(
eka,lina,niza..
dah lame tak jumpe..*mindu awak cangat cangat*


ape macam? ader gaya dokk new zeland tak?
tak payah nak pi jauh jauh!
honeymoon sini pon boley :P


my twin and my bro
amboiii along! kemain yer melambai
bajet retis ker camner?

terukir di bintang 
tak mungkin hilang cintaku padamu..
bajet videoklip yuna
hehehe..!
kepala itik :D


my little sis: kakak!
perghhh! best posing nmpak!
saya mane? saya tukang amik gambor ajer..
nie guna tepon ajer! kamera pinjam dah abeh batery :(
sebenarnya semua gmbar di sini guna 100% tepon cap aye :D

penatlah tu..
merekalah insan yang baik haty..
menyumbangkan tenaga mengayuh itik ini.. :D
satu tasik tu anis mintak suruh pusing!
hermmm! nasiblah dapat adik macam saya :D

my twin..
encem tak??
memang! tgklah sape twin dia *peace*
angkat bakul sendiri nampak cik anis..
biaselahh..*ayat tak bleh blahh!!*

nampak bergaya disitu
yess! i lov both of u..
lebih tepat! kesemua adik beradik saya!


lepas tu kiteorang packing barang 
then siap siap utk balik ke 
rumah terchenntaaa..
bye bye tok bali
nanti kami datang lagi
wweeeeeyyy
duk atah gerentok tok bali :)





simple note:
ya suatu hari nanti..
tunggulah saat itu tiba..
ssshhh! biarlah rahsia..





merci beucoup
(^_^)










Tiada ulasan:

Catat Ulasan