yang sudi menerima saya ^_^

Sabtu, 5 Mei 2012

Hari KeLuarga untuk tahun 2012 ^_^







::assalamualaikum::







sebelom pape yang nak ditaipkan.. senyum lebar lebar and said " sekarang saya dah tak bizi" hehehe.. tecian kawan-kawan and my Mr.VviP.. *sambil tangan pegang telinga* maafkan saya sebab tak balas mesej and kalau jawab call pon secepat yang mungkin anis cakap "sori! saya sangat BIZI! so, uollls kena paham yerr.. masa saya sangat berharga bersama keluarga terchenntaaa ini.. sekali jer kot dalam setahun boleh kumpul ramai-ramai then sambut dekat tempat yang memorable cikit .










semua nie plan my lovly abah..! time kasih abah ! ILYVVM ! di manakah destinasi kami..?? jom kiter pegi jenguk cikit before check-in..



side sisi
sori lau tak nampak clear..
dimanakah ini??
let's check next pic :D


clear or not?
not ! ok fine !
salah saya,tak gheti nak snap photo..
destinasi nya di next pic :P


googles images :P
Tok Aman Bali
Beach Resort
Kelantan :D


saya sangat sukakan tempat niehh.. ! yeayhh ! akhirnya dapat jugak jijok kaki sinim :D *dah lame berangan nak mai sini, sebab resort baru bukak dan sangat membuatkan tahap keterujaan saya mencapai celcius tertinggi* boley ker giteww? ehemmm! sori.. ape-ape pon syukur sangat di beri pinjaman sementara ini..


nie rupe bilik kami.
girls okeys :D
CP Google jugak!


sori kecekcian di situ !
memang kami adik beradik suka 
maen air! depan bilik kiteorg memang 
swimming pool ! so tu first target :D


kiri : my little bro : azis
tengah: my big bro : along
kanan : my twin : ammar


panorama time matahari nak 
tenggelam !
depan bilik kami okeyh !


malam di aman resort
tok bali..
saya suke :D

 

terangnya bulan :D
malam yang indah
buat kami sekeluarga~
lau berminat nak honeymoon dekat
cini ! pom boleyy ! hewwkk ^^


kamera pinjam disitu!
jangan terkeliru !
bajet nak ambik gambo macang
ustaz Azhar Idrus ^_^
comeyy  ke dokk ?


jempot breakfast semua !
di pagi jumaat *peace*


insan yang amat saya cintai
tak nak bagi komen lebey2
karang basah lappy nie ;D


sini ader gim !
boleylah nak bina badan kan :D
lepas breakfast ! pegi Gim !
lau tak nak boleh pergi jogging!
pantai depan tu ajer :D
sekian. time kasih .


mak kasi chance !
abah ! bunga !
saya anak Azmee Awang <3
nama saya Anis Azmee <3


okey mek celeh !
saya memang cikedeng!
hasil tangan abah saya~



mak !
 kak chik ader bunga !
sambil senyum senyum!
merah lagi! 


mak pon ader !
sayang mak!
i am sori mak !
i want your calm hug~
*tunduk. then lap the tear before it become the rain*



takat nie dulu yer semua.. mata anis dah macam kena tarik.tarik. dah nieh.. memang tidor resort best ! tapi saya rindu katil usang saya.. nanti anis sambung di lain entri hokeys.. anis dapat naik itik *tunduk malu* tu pon lepas tunjuk mulut itik *majuk kununnya* nak taw bagaimana rupa itik tu ! harap jemput ke entri seterusnya..sori, anis buat keje sekerat jalan malam nie..







simple note:
saya sayang keluarga
saya ! i love u very very much !
Alhamdulillah ya rahman ~
*tutup lampu then lapa air mata*





merci beucoup
(^_^)



4 ulasan:

  1. untunglaaa g bercuti.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. jomlahh.. tok bali jerr kot ! dekat dgn umah ang !
      :D boley buat honeymoon ^_^ *Wink *wink

      Padam
  2. bestnya dpr spent masa dgn family..hehe kitorang pulak suka lepak kat cameron..mak sy suka shopping bunga kat situ..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. best kan pegi cameron :D
      sweet gitewww.. :D

      nanti cik erma datanglah sini !
      bley honeymoon sini :D
      *promote bakal pengantin cikit*
      jgn marah erk..

      Padam