yang sudi menerima saya ^_^

Rabu, 28 Mac 2012

PeNanGaN 7 PeTaLa CiNtA ^_^




AssaLaMuaLaiKuM....






ape nak dikata kan..anis demam citer 7 petala cinta..mak haisshhhh..orang lain dah ngedet citer nie dah lame dah..anis ajer lambat macam ciputt takde kaki nak ngepost segala bagai time-time nie..*abaikan yang tak penting itu* nasib lah Kelantan takde panggung wayang..kalau tak memang tujuh hari tujuh malam anis nengok cerita nie.. berangan nak tengok citer nie sebelum citer nie "ngepen" dekat TV3 lagi taw...


7 petala cinta


anis tengok ape tu erk orang paggil..alah yang dia taruk dia punyer "ngepem" agaknya
(budop darat mari mano lar nie) dekat citer adnan sempit ari tu..23/03/2012(time g Puchong,umah lisa) ohh terkezuuttt kot..pelakon dia yang pakai purdah tu ataupun niqob..siyesssly cute plus sweet campur sejuk mata memandang..siapakah gadis itu?? jeng jeng jeng..






shima anuar


disebabkan anis tak kesampaian lagi nak tengok citer nie..so anis just nak share sinopsis citer nie..



Hamka seorang graduan syariah dari Universiti Al-Azhar ditunangkan dengan anak kepada guru di madrasah Qalbun Salim, tempatnya menuntut ilmu, Saidatul Nafisah (Shima Anuar) dan kemudiannya berhijrah ke Yemen untuk menuntut ilmu. Dalam pada masa yang sama, Hilma Aqila (Diana Amir) adik kepada Hamka turut menuntut di Madrasah yang sama. Namun sebaliknya, Hamka gigih menulis al-Quran dengan tulisan tangannya sendiri bagi dijadikan hantaran perkahwinannya kelak.

Entah mana punca, berita mengenai Hamka terbunuh di Yemen tersebar selepas negara itu dilanda perang saudara dan konflik politik. Tunangnya, Nafisah menanti dengan setia dan muncul pula watak Attar (Aeril) seorang yang jahil sehinggalah bertemu dengan Abi Ikhwan (Ustaz Dini) yang mengajar di Madrasah Qalbun Salim.yang sudah lama memendam perasaan kepada Nafisah. Di situlah wujudnya nilai kesetiaan seorang wanita yang mengagungkan seorang lelaki yang dicintai walaupun apa saja yang melanda.



Antara pic yang menarik minat anis :)





i love red : tasik : beuty nature
cantiknya tasik : disamping ader muslimah yang sweet ^_^

awesome :)

harrrr.. itulah pic yang tarik minat anis.. anis nie boleh dikatakan pencinta alam jugak lah..anis sukakan suasana yang damai..rase dekat diri ini dengan ciptaan Nya..anis ader jugak cita-cita nak pakai macam saidatul nafisah tu pakai..tapi tak terbuka lagi pintu hati nie..InsyaAllah!! anis akan cuba..!!*doakan saya* teringat dekat yaya..sahabat saya yang nak pergi belajar dekat pondok..Alhamdulillah..*niatdalamhati*i will follow your step*


::jom kiter tengok di sebalik tirai citer nie..::



::dengar plak lagu untk citer nie::



::ASSALAMUALAIKUM CINTA::
::WAALAIKUMUSALAM RINDU::


cerita nie macam citer dalam novel larr..novel aper??entahlah..bagi anis semua citer ade bersangkut-paut dengan novel >>>susah kalau dah obess novel macam saya nie<<< tolong jangan percayakan budak ini yer!! tapi salam yang diucapkan tu buat anis rasa supprizeee..!! maklomm lass.. ayat tu lah my VVIP ucap time kami berkenalan dulu..sweet tak??sweet kan kan kan..(wajib angguk 3x taw)








simple note:
nak tengok sangat citer nie..
rasa kerugian yang amat...
nak nak nak..!!
cepatlah keluar dalam youtube::
nak donload nie::








merci beucoup
(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan