yang sudi menerima saya ^_^

Ahad, 28 Oktober 2012

TABAH! selamat hari raya "haji" :)




assalamualaikum..





anis rasa masih tak terlambat nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA buat semua muslimin dan muslimat sekalian..dah lame tak menaip blog..rasa janggal pulak..kui kui kui.. (bajet jerr)  biaselah selalunya asyik menaip assigment and report jerr..adablah kan..




sempena raya aidiladha ataupun raya korban..anda sudah melakukan korban kerrr? bukan korban lembu,kobau and seangkatan dengannya sahaja tapi korban atas diri sendiri maksud saya..contohnya yang tak elok diperbetulkan dan diperelokkan lagi..SAYA SUDAH :) anda bagaimana?? ape korban saya pada tahun ini...hanya Allah SWT sahajalah yang Maha Mengetahui..



tapi tahun nie dugaan sedikit berat terpaksa ditanggung yerr..moga ada hikmah disebaliknya.. i am really missing my brother (along a.k.a abe @ sulong) ! bukan mati taw tapi along kena keje.. dahlah susah nk contact..jarang sangat jumpe..Hari Raya Aidilfitri pon tak dapat balik.. 



mengimbau kenangan ...



along : kak chik tolong buat benda (ape ape jer) nie boleh?
saya : tak nak! buatlah sendiri..(sajer nak cari pasal)
along : alah! buatlah.. lepas nie takde dah yang mintak tolong lagi..
saya : ye lar.. (buatlah jugak dalam keterpaksaan)sayang abang kan..hehe.


pagi raya tahun nie..
adik : kak chik tolong jahit lengan baju azis boleh..
saya : meh kak chik buat..

dalam hati : kalaulah along ader kan.. mesti dia minta tolong.. 
tiba-tiba air mata mengalir.. ampunkan acik along ;(
kak chik risau along tak makan..
kak chik risau sape yang jaga along kalau along sakit..
acik janji..acik masak semua yang along mintak lepas nie yerr..
along cepatlah balik..
sebaknya hati nie..



time raya masa kecik.
along atas riba abah berbaju purple.
anis atas riba mak :)
sebelah saya ammar (my twin)

singggah rumah atok lepas balik sekolah :)
saya( kiri)
along (tengah)
ammar (kanan)

time raya jugak :)
saya 2 tahun
along 3 tahun

last raya dengan along
2011 :)
keep it tight in my deeply heart!




simple note:
kalau ini maknanya rindu..
anis tak sanggup nak tanggung lame lame..
tekseksa :(






merci beucoup
(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan