yang sudi menerima saya ^_^

Jumaat, 8 Jun 2012






assalamualaikum..






thanks a lot kak ngah! merci beucoup :) tak menyempat kan kan kan..biaselah..excited gitewww.. kalau dikira mengikut jam maybe 23 jam 15 minit and 20 saat yang lepas anis nak menaip entri ini.. tapi nasib tidak meyebelahi hamba..disebabkan nak pergi dungun tetiba ajer demam *padahal antibodi lemah!bukan pasal dungun pownn!* haaacummmm!!! haahh :( alhamdulillah.. boleh tahan jugak hidung nie nak berair..so disebabkan itu saya landing sahajalah di atas katil yang empuk itu..wakakaa..








tak payah nak menyalahkan dungun!dungun takde pape saya pulak yang lelebihnya kan..siku karang! uolls nak tahu tak? kompem tak tahu lagi kan..hehe..dah saya belum bagitahu kan kan..okey! nak dijadikan cerita sepatutnya today is friday saya kena bergerak pulang ke dungun terrchenntaaa itu..tapi sajer ajer saya buat hal..tak nak packing barang!so terpaksa bertolak pagi esok iaitu pada pagi sabtu :) yeaahhhh! takpelah kan kan..nasib baik abah sudi hantarkan..kalau beli tiket bas!kompem kompem melalak lalak anis nangis kena tinggal dek bas yer..kuang kuang kuang!








saya rase rase dah terlebih curahan idea nie..sori okey :) nielah yang terjadi kepada saya..biler saya overdose makan ubat sakit kepala tadi..aduuyaiii.. nak tahu tak mengapa?kenapa?dan apakah? sebab sebab   saya berterima kasih kepada kak ngah? sebab saya dapat nie!!! nak menunjuk cikit! *bajet muka riak* nauzubillah!hapuskanlah syaitonirajim bersarang dalam hatiku ini..hehe..







saya dapat ole ole..
katenya dari muar :)
ce tengok cikit!
tenung lama lama..
nampak tak dari saper tu??
ce teka ce teka~
kompem dah taw..


kenampakkan kah?
kenamaan yang tertera?
from : KAK NGAH <3
 ce teka ce teka
apa ada dalam tu?


APAKAH??




cengg!!
cenggg!!
cengg!!








tarrrrraaaa~~
u see what?
tudung :)
ilov rimau bintang..hehe..


santek kan kan..
lov it much much ~
sila abaikan ajerlah
kotak kasut tu..
sila tengok doploh pat kali tudung tu..
awesome sangat ~

 

tudung jer cantek..
yang pemakainya sedia 
mekkloomm lass :)
katenya saya demam kan..
so perintah berkurung!
tak boleh keluar..
senyuman demam demam gitewww..

p/s: songlap tudung tu pergi dungun :)takpayah beli tudung baru <3



sambung cerita balik! yang tu dapat pada pukul 6.45 PM hari Rabu..tapi malam tu badan panas..hidung berair..kepala berat sangat! yowww..cukup pakej tu..yang tu muka macam ehemm ehem! hehe..makan tak nak!muntah nak! keesokkannya lembik! so terputus hajat nak makan mee sup yang kak ngah buat! tapi tapi kan.. ghase macam maen order order dekat supplier kan kan.. mulut dah macam kempunan ajer nak makan sup sup nie..dengan muka baik plus suweett sangat tu..call MR.VvIp and said : nak Mee Sup Kak Ngah buat cikit buless? keh keh keh..



petang tu sampailah pesanan tersebut! sori tak sempat snap gambar! yang ingatnya makan ajer..biaselah..saya sangat susah nak makan tambah tambah lagi kalau demam..tapi biler dah terbuka keseleraan makan tu..sampai tak ingat nak maen snap snap tu kan..yang ader cuma yang nie.. tiga kali tambah kot! yang habiskan mee sup yang memang kaw kaw umi packing tu haruslah mak saya..sebab favourite dia :)  




ce jengok kat bawah nie...







yang nielah..
saya kena bersara kalau macam nie..
*letak topi chef atas meja*
sebab saya sendiri
tak reti nak masak mee sup :)
makan pandai :)

tambah plak sedap..
dah boleh kawin kak ngah nie..
hehehe..
cepat cepatlah calonnya tu..


tapi 



tapi



tapi 



tangan kiter kena sup panas!
gelojoh nak makan kemarin :)
mak kate kite cuai sangat!
tu tangan after 1 hour rendam dalam ais
then taruk ubat gigi :)
sup tengah mengelegak kot!
boleh pulak bajet tangan kebal time tu..
nie lah padahnya..
jangan tiru aksi saya! BAHAYA!




tapi 





tapi






tapi




berape banyak tapi kan..
tetiba muncul gambo cadbury plak..
mengapakah?
sebab lepas anis dah tangkap leleh!
makan ajer cadbury :)
terus senyap!
macih mr.VvIp :)
berguna jugak cadbury yang awak bagi..









siapakah Kak Ngah?

kak ngah merupakan adik kepada
my Mr.VvIp..
bukan kakak saya..
tapi ehem ehem..
malu nak sankap..hehe :)
wait n see ajerlah.
mudah mudahan..
amin~









simple note:
last entri before pegi dungun :)
tinggalkan Kelate dengan rela
sebab ader insan yang sudi tenangkan saya :)
time kasih 
kak ngah:)
 umi :) 
adik ya :) 
awak :)
keluarga saya jugak! :)








merci beucoup
(^_^)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan