yang sudi menerima saya ^_^

Sabtu, 12 Mei 2012

me: SOD --> supervisor of the day








::assalamualaikum..::




apakah dan bilakah?? itu mungkin persoalan yang timbul bagi kawan-kawan yang tak berape nak paham macamaner anis jadik SOD tu kan.. dan biler plak saya nie keje kan...yang dah tahu tu diam diam dulu yerr.. bagi chance anis nak berceloteh cikit..ececehh! bajet orang hingin sangat dongarr nak taw lerr tewww..maafkan saya..amboii sencitipp plak dah saya sekarang nie yer.. :P








SOD nie terjadi pada bulan Ramadhan tahun lepas..lamerr tuhh..nie baru nak proseskan untuk dikeluarkan di media bercetak nie..bajet wartawan plak saya kan.. tapi betul ker media cetak?? kire halal lah erkk kalau salah pon..:D dah melalutt plak dah..!! berbalik kepada tajuk kiter tadi yer..SOD! saya di tugaskan bersama   nur nadirah binti muhamad noor my classmate untuk same same menjayakan first ramadhan week buffet..


nie cik nad kiterr..
thanks a lot nad sebab same2 menjayakan misi kiter :D
cun kan?
beliaulah yang terbaik..


eh eh saper tu?
pusing lah sini cik adik sayang..
tak boleh katenya..bizi nak siapkan keje..
takde ape pon yang boleh mencacatkan
Hari SOD saya :D
pastikan perfect!!!!!


dah siap!
tapi makanan tak ciap lagi.. <3
lokasi : Mock Restaurant, UiTM Dungun
Time: Haruslah Before Maghrib
no of Pax : 20 pax only.
price : RM 20 per person, 
for student or staff only RM12


peranggu meja untuk 2 pax..
saya pilih lipatan napkin paling senang sekali !
double jebot! sebenarnya tak berape nak ingat name napkin nie.. :E


center piece
yeke?
salah lar! bunga meja ajer..
kreatif tak?
kredit to adik2 yang handle and coorporate with my team


SOD nak posing dekat buffet line..
boley giteww?
boleh jer..sayakan SOD!
Jemput makan :D


operation time !
tapi kenape takde orang ??
sebab guest kami pergi solat maghrib dulu.
Alahmdulillah.. my team also boleh pergi sekali
tapi gilir gilir lah erkk..
time nie kami cuma berbuka dengan kurma n air jer..
customer first!!

my guest :D
kimi,nad sulong, shud,ain,fizi and the geng..
anis amiera mane?? 
tak kelihatan di situ..*sorry*
my waiteress : DolFina


my dear pon datang jugak :D
miss eka
even tak sehat badan time nie..
macih dear bagi sokongan :D


dia datang dengan kapel!
opss!dengan cousemate dia..
name dia pon anis jugak ^_^


waiteress: would you like some coffee?
guest : can SOD serve it for us?
me : sure! sambil senyum senyum..
itulah telatah cute guest saya..
manje giteww..
ape pon boley..sebab Guest Always right ^_^


SOD vs COD
frrom left : shiro,nad,tash,anis(me)and syed.
kami orang besar utk menjayakan operation hour pada hari tersebut..



haha! tak abih abih dengan buffet line dia..
biaselah uolls saya suka sangat tgk mkanan !
tapi saya tak suka makan!

 desert!
hew hew!

hai!
saya kek carrot and strawberry.
tak sampai 5saat dah habis dah!


western pon ader..
uolls jangan tak taw..

hai kami HMD115B !
diorang satu kelas dengan saya
cuma group yang berbeza..
geng kitchen yang sempoi and da Bommm!


makan time!but after all the guest check out!
pinky nyer! anis dengan maisarah..
sweet kan dia.. <3

miss madam aida
always tersyasul panggil miss 
my serving lecturer.
sangat cun..time nie madam pregnant
makin cun uolls!


wahh wah! pegang tangan lagi..
sweet kan kami <3
silalah muntah bagi yang jeles tu..


keciknya SOD !
memang! sebab dalam class sayalah
 yang paling kecik and short..
husna kan tinggi so,saya sedaya upaya untuk meninggikan diri
even tak menjadi ketinggian itu..
ketara bbeenorr kepend*kkan saya..sadis!


dengan madam aida yang cun..
malu nak bergambar..berdebar..
rase macam bergambar dengan artis ajer..
kenape madam cantik sangat ?? hermm!




okeyylah kan..after operation hour.dah makan makan.dah siap kemas semua.my lecturer akan bagitahu aper  masalah during operation and so on.Alhamdulillah semua berjalan lancar..so tutup lampu dan balik hostel masing-masing..selalunya pukul 11 until 11.30 pm baru balik :D! kadang-kadang lewat cikit lagi angka 12 tengahmalam.. berkorban demi pelajaran.takpekan. ^_^








simple note:
entri terpanjang maybe:P
dah banyak sangat gambornya.
lau anis taruk semua yang byknya
hampir 2++ tu confirm pengsan org nak tengok!
















merci beucoup
(^_^)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan