yang sudi menerima saya ^_^

Selasa, 13 Mac 2012

Alah MaK...!! CouSiN saya KaWin LaGi..(^^,)

assalamualaikum....







hai..hello..bonjour..based on my TaJuK yang tenteraTERTERA yang daBoMMM meletopsss tuh..anis memanjatkan tangan mengucap syukur kepadaNya kerana salah seorang sepupu saya nie iaitu anak kepada abang abah saya telah selamat dikahwinkan dengan pasangannya itu pada 11 haribulan mac pada tahun 2012 iaitu jatuh pada hari Ahad..





hahhh...syoikkk kan cousin kiter kawin..tiba-tiba kiter plak ter"overdose" pelali gediknya kan...*maafkan mak nak..mak memang excited uollss..*okey fineee...aper-aper pown saya NOOR ANIS dan pamily mengucapkan Selamat Pengatin Baru..kelepakkk kelepaakk kelepung kelepungggg..wahhh..ade kompang segala bagai..keh keh keh..






exceli  actually wah ayat yang sebenar terkeluar...tetttt!! pemilik kepada raja sehari itu  jatuh kepada:-


Mohd Azulwan Bin Zulkifli <-- cousin sy

&

Aida Fastura Fahanie Bt Abdullah Zawawi




kad jemputan sebelah lelaki.


tarikh yang  tertera memang tak sampai lagi ini kerana kad tersebut untuk jemputan bertandang pengantin or nyambut nantu ore kelate panggil..



tapi apa-apa pown anis pegi jugak dekat rumah pengantin perempuan tuh..lokasinya SECRET.. so jom jom jommm....




klikkk..!! klikkkk..!! klikkkkk..!! time...!!!


 
gold theme.. <3


sweet moment lorr...bagai pinang dibelah kapak gitu...alahai..abang manis, adik cantik plak..



makan beradab



pinky theme..chomel sangat..dengan ade sangkar burung bunga-bunga lagi...eee..sukanya..memang tip top lahhh...


xde motif


sebelum balik..possing duluu..perut da kenyang so ape lagi cauuuu larr...da ala-ala mak datin da baju saya yang cukup gojesss tu..cuma salah theme jer..theme nya 
gold..saya plak pakai hitam..da adat larr kann..baju saya takde..*rumah saya bukan butik pakaian kot * da da larr hoiii..asyik pic ko jer anis yerr..ko ingat ko hotzzz??? hik3..tertunduk malu saya..
p/s: sebelah tu adik saya..





simple note:
tinggal berape kerat jer lagi dari
kalangan sepupu2 ku yang title "single"..
termasuk saya..
study biar sampai HABIS dulu..
okfine...lalalala..







merci beucoup
(^_^)

















2 ulasan:

  1. untung la gorjes pow mok datin..hahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. xleh jadi datin pom xpo lass..
      mujur bley pkai baju pow mak datin..
      tu kire okey doh tu..hik3..(gurau)

      Padam