yang sudi menerima saya ^_^

Rabu, 15 Februari 2012

pusing KB jom...!!~~

assalamualaikum...










haii....yuhuuu..even takderr sape pown yang tengok post saya...saya tetap nak menaip...keh keh keh... suka aty saya larrr kan(bapakakubayarinternetkott..!!)ape citer nie kan...hangout segala bagai...








hary nie best sangat..after abis praktikal kami belima dapat berkumpul kottt...FIRST TIME OKEYYY..!! hary nie 14 february 2012.bersamaan valentine day..(nauzubillah)
saya tak merayakan or menyambut hary ini okey..noktah.!!








hajat dihaty nk jumpa budak cute nie..janji pukul 2 tp terbabas kul 3..sorry y dear..jalan jam..dan damn jer aku bagi spekulasi kan..kih kih kih..ekceli kann..kiteorg lambat pasal nk p amik voucher RM200 tu..dekAT UiTM  kampus Kota Bharu..


doralisa dengan penuh kesabaran menuggu..



 cik doralisa nie or panggilan sivik nya IBU dok menunggu orang dekat daam cermin tu cari voucher..lip  lap lip lap mata dia..da lenguh agaknya..last last voucher da HABIS..da setengah jam menuggu..keciann kott..

frustrated..!! damn u!!

adoiii..hampanya..so disebabkan kehampaan yang melanda kami decide nak pergi makan jer..lokasinya KFC dalam KB MALL..


cik tini dngan cik sally


cik tini and cik sally pilih snack plate untuk lunch diorang...




ibu lisa. <3

cik lisa yang tiutt miutt nieee...sedottt air bukan maenn..kering tekok ko??
hehehe....

yaya and ibu..

ok fineeee...da melalak da nak tengok minah minah senget nie berposing pusing..
but again..~~


ibu denga mata gojesss dye..pheewittt~~

gorgeus yerr buuu...dari mata 4 bertukorr gaye...mato duo pulokss...lenss u cantik sangat..
i like this pic..tettt!!



me and yaya

banyak kan kiteorang snap picture.. so bagi sape sape yang menyampah nak tengok pic kiteorang..so abaikan okey..*peace*


my toasted twisterr...  <3


anis pilih toasted twisterr...sebab anis suka makan cheesy wedgess..hemo hemo..^_^

badankeciktapimakanbanyak~~


after misi memenuh kan perot da habis..kami pown memulakan misi menguruskan kaki plakk..jom cekedautttt..~~~

maen nusuk tepi kain...

posing lagi kan.. ala meklom lasss..kami nie model xberbayorrr..motiffff..tangan ke dada mata melenggoksss..!! aka melenggoks is melihat ke atas okey..

naek eskoletorr so lekkksss..

asyik pic orang len jer kan..biase larr..saya suka jadi camerawomen..boleh kerr??
stop it anis..hehe..

F.O.S shoping time..
ok fine...bajet hot kott...snap pic dalam kedai orang..da sape suruh taruk cermin beso-beso..da memang umah saya takder cermin cenggini...kehkeh..

come..comee..comee..
jommm kiterr pegi cari tanda last praktikal kiterr nie...destinasi di tuju ialah..POLARIS di tingkat 2 okey..biase larr..kami kan girlsss..


nahhh...cantik takk..kohadooo?? ^_^


smoga kiter berjumpa lagi okey....missing uollsss..

that's mine... <3
ok ok...benda alah niee.. memang cute plus sweet sangat bagi saya..*dasayayangpilihkan*
after that,sambung mengeecikkan peha plak kann..tapi perottt aku lapoo...cehhcehh..

guguma~~
baked sweet potato made in japan ..siyesly...memang sweet.. da macam taruk gula da...
tapi harga dia...memang aku mampu beli sebijik ajorrr..

mahal takk?
apa macam??? okey kerr KO?? total semua RM5.30 sebijik jer ok..tak mampu mak nakk... kes nk try punye pasal lerr nie..lau takk baik saya beli cheese cake*my febret* one slice kan..

nie kodainyoo..try+test larrr

kedai nie dekat pacific yerrr..coba coba larrr..tapi bagi anis larrr..lagi best makan ubi kayu bakar..bestt sangat..teringat zaman kecik dulu..





simple note:
semoga kiter dapat berkumpul lagi..
da lenguh da kaki saya berjalan..



merci beucoup
^_^






























Tiada ulasan:

Catat Ulasan