yang sudi menerima saya ^_^

Isnin, 19 Mac 2012

andai cinta..

assalamualaikum..








wahhh.. *wink wink* apakah tajuk entri ini..?? tengok cikit..(O_o) auuuu cakkk.. AnDaI CiNtA.. <3 <3 <3 alolololo.. ape nie..cintan cintun plak nie.. mengigau ker anis oiii.. da da lahh tuh.. biar larr.. "anis cuma nak luahkan perasaan yang bukan maen sarat lagi  nie taw"
dalam aty nie bukan  setakat taman jer yang ade..segala jenis bunga ade taw.. bunga raya,kekwa.lily..bla..bla bla..*merepek plak saya nie* maaf yerr..






#andaicinta#





bukan maen ceria lagi yerr...(^_^) *macih macih*  anis bukan aper..tapi anis letakkan semua jodoh pertemuan ditangan yang Maha Kuasa.. hanya Dia yang tahu ape yang terbaik untuk umatNya.. di saat Allah labuhkan kasih sayang seorang insan kepada hambaNya yang serba kekurangan dan daif ini..hambaNya ini menerima dia dengan hati yang terlondeh terbuka..




thinking my VViP



andai ada cinta aku padamu..
aku pasti berdoa semoga Allah swt memperkuatkan rasa cinta
ini padamu hingga akhir hayatku...

dan seandainya benar bahawa dirinya bakal suamiku,
abi kepada anak-anakku,dan ketua kepada keluargaku..
aku mohon kau bukakanlah haty ini untuk menerimanya..
aku rheda dengan kehadiran lelaki ini untukku..
aku pasrah jika dia jodohku..
jika perasaan ini terlalu jauh untuk ku gapai..
kau dekatkanlah perasaan ini padaku..
jika perasaan ini jauh tertanam di tujuh lapis bumi..
kau keluarkanlah perasaan ini untuknya...
dia lelaki yang baik..
dan aku tidak perlukan lelaki yang sempurna 
kerana kau Maha Sempurna..
aku hanya mahu lelaki yang dapat memberi secebis 
kasih sayangnya untukku dan kekal disisiku 
hingga akhir hayatku..








cintaku di YM



*senyumselebaryangmungkin*



okey anis...stop dulu cintan+cintun yer.. STOP!! * sambil tutup telinga* berangan yerr anis.. kalau itu takdirNya, kita Rheda yerr kawan kawan...kalau jodoh xkemana *kata remaja purba*
yang dekat atas tuh..cuma SENARAI YANG DIKEHENDAKI..kalau ikut akta diri saya.. sape-sape yang nak kenal dengan lebih dekat dengan anak dara encik Azmee nie..dia haruslah bagitaw my father face-to-face bahawasanya sekian bin sekian nak berkawan dengan saya..



mengapakah??
kerana anis nie bukannya vote sangat ala ala princess gituu..tapi apa yang penting bagi anis..FAMILY FIRST..my father haruslah tahu dengan siapakah anaknya berkawan.. bagaimanakah orangnya..dan bla bla bla..anis taknak bercerita panjang sangat..karang ada jugak yang takmau bace kan..






simple note:
apek_vvip : assalamualaikum isteri solehah
annieys_059 : waalaikumusalam cinta

dear my VViP
dinda syg kanda..
as my pleasure..
this for u.. <3
>_< malu la plak..




merci beucoup
^_^







Tiada ulasan:

Catat Ulasan