yang sudi menerima saya ^_^

Isnin, 24 Oktober 2011

diriku dirimu dan dirinya..

eka dan saya..

diriku dan dirinya..
jauh jarak antara kami..
saya di kelantan (anok jati kelate)
eka plak Kuala Lumpur..

susahnya first time kami nk berbual..
tp alhamdulillah.. eka belajar step by step..
ala2 merangkak jugaklah nk teror kecek supo ogre kelate..
hik3.. btw she is very nice person..

eka kekuatan saya..
 


inilah dirinya
nama budak yang xhensem nie basiran hakim.. hik3..
(suka2 aty aku ajer ckp ank org xhensem, mcmlah aku cntik sgt)
hik3.. dirinya ini merupakan kekasih kepada cik eka sy tu..

knape sy gelarkan dia nie dirinya..
ini kerana menurut ahli nujum..
dia ini merupakan sahabat lelaki yg always together2 dengan sy..
tp jgn compius plak.. 
sy selalu keluar bertiga bersama cik eka kekasih hatinya...

time diorang nk mengorat dulu..
sy lah poswomen nya.. maklum lahh..
zaman tu kna perintah berkurung..
xbley bwak nset time duk asrama dlu..

nk taw knape sy nk tumbuk cik basir tu??
tu cuma gurauan semata-mata..
eksyen terlobih sudaaaaahhh..


simple note:
 
anis harap hbgan kite kekal
ke akhir hayat..

WARNING!!!

please jaga eka sebaik-baik
ibumu menjaga drimu jua
cik basiran yerr..!!
lau x lebam biji mata kau..



merci beucoup..
^_^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan